ICT Proces\Ketenmanager – KPN telecom
Periode: 2006 – 2010
- Beheren van ICT diensten/producten, teneinde een optimale en continue kwaliteit, performance en kosten in dienstverlening naar de klant te realiseren
- Leidinggeven aan Procesdeskundigen
- Analyseren van informatiebehoeften en systeemvereisten, alsmede afstemmen van informatiesystemen op de bedrijfsprocessen, bewaken van de performance en continuïteit. Initiëren en (laten) ontwikkelen van aanpassingen (verbeteringen en vernieuwingen)
- Kwaliteit- en kostenverantwoordelijk zijn voor operationele ICT diensten/producten; opstellen van jaarlijks budget en bewaken van exploitatie
- Opstellen, bewaken van en informeren over servicecontracten
- Adviseren CSM’s over de condities waaronder servicelevels kunnen worden gerealiseerd (kosten, kwaliteit en technische voorwaarden)
- Proactief signaleren/voorstellen doen voor dienst-/productontwikkeling op basis van technologische ontwikkelingen en/of operationele ervaringen/klantwensen
- Adviseren vna partijen, betrokken bij ontwikkeling gericht op het realiseren van proces- en systeemintegratie
- Fungeren als klankbord/coördinator/vraagbaak/adviseur voor centrale organisatie-eenheden
- Inventariseren en analyseren van operationele, technische en commerciële aanpassingen en vertalen in functionele aanpassingen