Netwerkbeveiliging

ICT Service Manager/test manager – Evides

Periode: 2010 – 2011

  • Vraag en aanbod met de business afstemmen rondom de ICT-dienstverlening.
  • Leidinggeven aan service (desk) medewerkers
  • Concrete (gekwantificeerde) afspraken maken met de Demand Management organisatie en ICT.
  • Acteren als gesprekspartner voor demand management en als linking pin tussen demand management en delivery.
  • Advies geven aan interne opdrachtgevers/gemandateerde vertegenwoordigers van afnemers van de ICT-dienstverlening
  • Afspraken maken over en het nakomen van de ICT-dienstverlening met interne opdrachtgevers op tactisch keten- en/of bedrijfsprocesniveau bewaken, al dan niet vast te leggen in Service Level Agreements (SLA’s).
  • Aan klanten/management rapporteren en hen informeren over geleverde dienstverlening (zoals vastgelegd in de SLA’s)
  • Periodiek afstemmen met de Business Service Managers
  • Coördineren van het gecontroleerd doorvoeren van de service catalogus (PDC)
  • Overleggen met de business over de eisen die deze stelt aan nieuwe diensten (projecten) en deze eisen als input leveren aan het project
  • Adviseren en afspraken maken met (gemandateerde vertegenwoordigers van) de interne afnemers van de ICT-dienstverlening
  • Inbreng leveren in diverse overleg-, project- en werkgroepen
  • Testwerkzaamheden coördineren
  • Verantwoordelijk zijn voor het testbeleid en een bijdrage leveren aan de ontwikkeling daarvan
  • Beheren van de testomgeving en het eigenaarschap dragen van het testproject