Manager ICT – GGN (Groep Gerechtsdeurwaarders Nederland)
Periode: 2011 – 2014
- Leidinggeven aan de Servicedesk (skilled) en Technical Support.
- Voeren van sollicitatiegesprekken, voortgangsgesprekken, functionerings- en beoordelingsgesprekken, verzuimgesprekken en periodiek werkoverleg voor de teams.
- Opstellen, inzetten en evalueren van het beleid en de strategieontwikkeling op het gebied van ICT en leidinggeven aan de teams.
- Coachen, sturen en leiden van de medewerkers van de teams.
- Opstellen en beheren van (jaar)plannen en het bewaken van het budget op het gebied van ICT.
- Deelnemen in verschillende commissies, gericht op change management, servicelevels en voorzitter van het CAB (Change Advisory Board).
- Wekelijks rapporteren over de performance van de afdelingen op basis van KPI’s en het maandelijks rapporteren omtrent de performance van de ICT-processen aan de RvB
- Overleggen op structurele basis als voorzitter van het Management Team met de tweedelijns ondersteuning en de afdelingen Programma Management, Development, Application Support, Finance en Security.
- Bewaken en behalen van de geformuleerde doelstellingen.